نخستین همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب

بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نخستین همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، صبح روز سه‌شنبه یک مهرماه با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهید رسول‌زاده بنیاد برگزار شد.

به گزارش « بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین در مقطع کنونی در جبهه مقاومت، گفت: اگرچه ما در نمایش و انعکاس راه شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس راه بیشماری داریم؛ اما تلاش ما در مجموعه بسیج بنیاد بر این بوده است که با نگاه تعاملی و موثر بودن بسیج در بدنه سازمان این روند و حرکت را آغاز کنیم و ادامه بدهیم.
 فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد در ادامه گفت: اعتقاد ما این است در نظامی که مزین به انقلاب اسلامی است و در رأس آن حکیمی فرزانه، ولی امر مسلمین، فرماندهی معظم کل قوا حضور دارند، باید به ویژگی‌ها و رفتارهایی در عزیزانی که وظیفه خدمت‌گزاری به جامعه هدف را دارند، بپردازیم که هماهنگ و همگون با این تفکر و منش و راهی باشد که امام بزرگوار مقابلت ملت قرار دادند.
وی افزود: بر همین اساس در مرکز بسیج بنیاد، همانند همه بخش‌های دیگر در سطح سازمان و کشور تلاش کردیم که در جهت این موضوع نهایت اهتمام را داشته باشیم و برای اولین بار بحث کارمند و مدیر تراز انقلاب با شاخص‌های معین را آغاز کردیم. اگرچه زمان ما در این مرحله محدود بود، اما تلاش ما این است که در سال‌های آتی این حرکت را به‌عنوان یک کار مدون جاافتاده ادامه دهیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران همگام با همه بخش‌های دیگر علاوه بر این موضوع در روز هفتم مهرماه که روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت نام‌گذاری شده است، با همکاری اداره کل منابع انسانی از تعدادی از رزمندگان عزیز تقدیر خواهد شد.
وی در پایان گفت: در کنار این دو برنامه محوری، چند برنامه دیگر هم در دستور کار قرار داده‌ایم، که دیدار با 40 والده عزیز شهدا توسط بسیج خواهران، تجلیل از رزمندگان در استان‌ها و سازمان‌های وابسته، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی و فضاسازی محیطی جزو این برنامه‌ها است.   
دکتر بهروز بزرگی، دبیر اولین همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب بنیاد هم در توضیح چگونگی شکل‌گیری بحث کارمند تراز انقلاب، شروع آن را از سال گذشته در سازمان بسیج ادارات خواند و گفت: ستادی در بسیج ادارات با حضور معاونین علمی پژوهشی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شکل گرفت تا ادامه دهنده همایش کارمند تراز انقلاب در دستگاه‌های اجرایی باشد.
بزرگی در ادامه ضمن تشریح مراحل همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان یک دستگاه اجرایی، گفت: حدود 9 محور برای شاخص برای مدیران و حدود 7 محور برای کارمندان تراز انقلاب تعیین کردیم و 20 شاخص هم مشخص کردیم و براساس همان شاخص‌ها به مدیران و کارمندان امتیاز دادیم و مدیر و کارمند تراز انقلاب را انتخاب کردیم.
ملک‌محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد هم در این نشست عنوان کرد: ما هرآنچه در هر زمینه در باب دوران دفاع مقدس سخن بگوییم، باز هم کم گفته‌ایم و حق مطلب آن ادا نشده است.
وی افزود: دوران پر از معنویت و برکت دفاع مقدس، سراسر ایثار و مقامت است و عشق، بزرگ‌مردی و کرامت انسانی عزیزانی را به تصویر کشیده است که با دست خالی، اما با صلابت در مقابل دشمن متجاوز ایستادند، از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند و دشمن را تسلیم اراده خود کردند.
 سردار رضایار، رییس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز ضمن گرامیداشت چهلمین هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری نخستین همایش تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی تراز انقلاب بنیاد شهید و امور ایثارگران در روزهای آغازین چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تقارن بسیار خوبی است؛ چرا که یکی از برون‌دادهای بسیار مهم این نظام برای جوان‌ها، همین دفاع مقدس است.
 رییس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت انقلاب اسلامی ایران را ذخیره و ودیعه الهی برای عرصه دین اسلام برای جهانیان در عصر ظهور خواند و گفت: انقلاب اسلامی در دو سال اول خود در بحث امنیت داخلی مورد هدف قرار گرفت و چون این طرح دشمن شکست خورد، مجبور به تجاوز نظامی شدند که این طرح هم شکست خورد و هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت.
 سردار رضایار در بیان چرایی مقدس بودن دفاع مقدس عنوان کرد: اصل دفاع در همه جای دنیا مقدس است، اما جنگ ما به دلیل دارا بودن برخی مولفه‌ها دفاع مقدس است، که یکی از آن مولفه‌ها فرماندهی جنگ توسط حضرت امام (ره) است که در تاریخ ایران قبلا چنین فرماندهی مجتهد، فقیه و منتسب به حضرت علی (ع) نداشتیم.
 وی افزود: ابعاد قدسی فرماندهان دفاع مقدس که در دنیا بی‌نطیر است، انگیزه الهی رزمندگان و فرهنگ شکل‌گرفته در دفاع مقدس و... مولفه‌هایی است که دفاع ما در جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل می‌کند و با این مولفه‌ها می‌توان محصول پرورش این نظام را به دنیا معرفی کرد.
در پایان این همایش هم مدیران و کارمندان تراز بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام و تقدیر شدند؛ که عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران، هادی عسکری مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه، عباس پورحسن، مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی در بخش «مدیران کل استان‌ها» و مهدی فعال فرمانده پایگاه مقاومت استان آذربایجان غربی و سید جمال‌الدین موسوی فرمانده پایگاه مقاومت استان زنجان در بخش «فرماندهان پایگاه‌های استان‌ها» مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین محمدرضا سبزی‌پور، از استان آذربایجان شرقی، رضا نوری از استان آذربایجان غربی، شهرام مدبر از استان اردبیل، عیسی میرزایی از استان ایلام، حسن عبداللهی از استان اصفهان، حبیب اصغری از استان البرز، زهرا ویسی‌پور از استان بوشهر، علی صائب‌کیا از استان زنجان، جعفر حنانی از استان خراسان رضوی، حمیدرضا منصوری از استان خراسان شمالی، الهام سالاری‌نسب از استان خراسان جنوبی، جواد حاجی‌پور از استان خوزستان، کورش صادقی از استان چهارمحال و بختیاری، فاطمه کیقبادی از استان سیستان و بلوچستان، سید رضی نبوی از استان سمنان؛ مهرداد حسنجانی از شهرستان‌های استان تهران، نبی‌الله زارعی از استان فارس، علی گودرزوند از استان قزوین، مجید شعبانی از استان قم، اصغر خداوردی از استان کردستان، حشمت‌الله عباسی از استان کرمانشاه، مریم یزدانی از استان کرمان، گودرز حکمتی‌فر از استان کهگیلویه و بویراحمد، منیژه جعفرزادگان از استان گیلان، محمدعلی طالع‌زاری از استان گلستان، ثمانه حسینخانی از استان مرکزی، سیاوش محمودی از استان مازندران، مرضیه تاریخی از استان همدان، میلاد کماندار از استان هرمزگان و فاطمه دهقان از استان یزد به‌عنوان کارمندان و مدیران تراز انقلاب بنیاد در استان‌ها اعلام و تقدیر شدند.
بهروز بزرگی، مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد، اسلام کریمی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، معصومه محمدی مسئول بسیج خواهران و عباس اسفندیاری معاون مالی و پشتیبانی بسیج هم به عنوان مدیران منتخب تراز انقلاب مراکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شدند.
خانم‌ها خدیجه آذری، مسئول فرهنگی پایگاه شهید مقیمی و کبری عنبری مسئول فرهنگی پایگاه دانشگاه شاهد هم در بخش خواهران بسیجی تراز انقلاب مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,